Jobb, jobb och åter jobb

Igår mailade jag till kliniken igen för att säga att jag nu kan titulera mig som gravid och idag ringde de äntligen upp. De började gratulera mig så mycket till plusset, känns som att de verkligen bryr sig om en.
Jag sa att jag tror att läkaren gav mig fel testdag och då började hon att räkna och sa att jag hade rätt, jag skulle egentligen ha testat redan för ungefär en vecka sedan. Men det spelar ju ingen roll.
Har hunnit kolla med många tester, testmissbrukare som jag är och plusset blir bara starkare och starkare, tror nog inte att det kan bli starkare än det är nu ;)

Hur som helst så skulle de faxa till min lokala gynläkare att jag behövde tid för att göra ett ultraljud för att kolla så allt är som det ska vara. Nu väntas en ny väntan tills det är gjort.

Idag har vi varit och kollat på lite ytterdörrar, nu vet vi hur våran nya dörr ska se ut. Nu gäller det bara att välja vilket märke vi ska köpa och varifrån.
Har kollat runt lite på internet så det lutar nog åt att beställa en därifrån.

Idag börjar jag min jobbar vecka. Jobbar fem nätter den här veckan, hoppas verkligen att det ska gå bra. Jag blir ju så trött så fort nu för tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback