Myshelg

Jag har jobbat inatt men det blev inte så många timmars sömn. Jag är ensam hemma hela helgen så jag blev väckt av en av mina kära katter som inte alls är van att både matte och husse är borta under natten. Så han var extremt kelsugen.

Men men det var bara att kliva upp och börja göra lite nytta här hemma (läs kolla på datorn) sen ska jag iväg och äta middag hos mina föräldrar, vi ska även fira vårat lyckade ultraljud med smörgåstårta. Är jätte sugen på det.

Min hund har sovit över där i natt, fick ett sms av mamma vid 00 -tiden där hon skrev att hunden var ute och åkte bil med min lillebror, det ska börjas i tid att vovven följer med på "raggen" ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

låter mysigt att fira det glada beskedet med dina föräldrar :) Hoppas ni fick trevligt!



Själv är jag glad som en lärka, var på RMC igår och allt såg bra ut så på måndag ska vi tillbaks igen, om min ena lilla eskimå klarar upptining så blir det insättning :)

2010-03-13 @ 16:14:24
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback