Så trött

Jag är så trött. Vaknade vid halv fyra och gick och duschade och satt mig sedan framför tv:n och väntade på att Desperate Housewife´s skulle börja. Efter det var det bara att äta lite middag och nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå och lägga mig och vila en stund innan det är dags att jobba igen.

Tror att jag måste göra det, annars kommer jag aldrig att orka med den här natten.

Sista natten nu, känns riktigt skönt! Jag behöver vara ledig. Tror att de här två nätterna har slitit på mig mer då jag har jobbat med två nya som inte kan våran rutt så jag har fått köra bil båda nätterna.

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej=)

Tusen tack för hjälprn med uträkningen=D

Nu är jag med v7+5dagar hihi=D



Vet hur det könns att vara trött.

Vad jobbar du med?



Kram!!

2010-03-07 @ 18:30:10
URL: http://tilldendagen.blogspot.com/
Postat av: Anna

jag har inte riktigt förstått vad du jobbar med, mer än att du jobbar natt :)

jobbade oxå skift många år som dataoperatör men den tiden är förbi nu (som tur väl är) efter 6 år nätter/eftermiddagar så tröttnade jag rejält.



Hoppas allt är bra med dig och din plutt i magen. själv har jag precis fått mens och ska till läkaren på fredag och förhoppningsvis får göra mitt första FET nästa vecka :)

2010-03-07 @ 19:28:54
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Lila

Att sova är aldrig fel:) Jag sover lite titt som tätt fastän jag inte är gravid. Då ska vi inte snacka om vad jag gjorde när jag väl var gravid. Sov jämt!



Kramis Lila

2010-03-08 @ 19:23:55
URL: http://minbloggvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback