Sjuk, eller?

Jag vet inte om jag håller på att bli förkyld igen eller om jag bara har extremt dammigt här?! Sitter vid datorn och nyser och fryser lite grann. Är inte alls sugen på att bli sjuk ihelgen, så om det här är en förkylning så får den gära gå över typ nu!

Igår precis innan jag skulle iväg och jobba började jag må så himla illa. Började hulka men tack och lov så kom det inget. Hann bli lite små stressad när allt skedde precis innan jag skulle åka.
Sen kom det tillbaka en gång till under natten, men efter att ha ätit lite mat så blev det bättre. Så jag tror att jag måste bli bättre på att alltid ha med mig nåt att äta när jag jobbar.

På tal om äta så ska jag nog fira lite grann och åka förbi affärn och köpa lite natt godis, behöver ju inte köpa så många karameller ;)

Nu är det dags för mig att gå och lägga mig på soffan ett tag och ta det lugnt. Måste ladda för nattens arbete så jag orkar. Det är en natt kvar och sen är jag ledig tills på söndag, hela 2 näter, jippi...

Kommentarer
Postat av: Anna

låter klokt och ha med sig nått som du kan äta under natten, kanske inte BARA godis men lite av det tycker jag oxå du har gjort dig förtjänt av :)

2010-03-18 @ 22:51:25
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: carolina

håller också på att bli sjuk, sådana tider nu :( hoppas det blev något nattogodis :)

2010-03-19 @ 09:38:45
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback