Soffan nästa

Idag är det äntligen fredag, dagen vi har väntat på hela veckan.
Känner mig riktigt trött nu, har bara sovit drygt 4 timmar idag och det är alldeles för lite för mig, så jag kommer snart att krypa upp i soffan med en filt och kudde och sova lite middag.

Igår  innan jobbet så åkte jag förbi kiosken och köpte lite godis, men när allt kom omkring så var jag nog inte så där jätte sugen, för jag har mer än hälften kvar än och det är inte likt mig ;)

Ikväll börjar Så ska det låta om, så det kommer jag att sitta bänkad framför OM jag lyckas hålla mig vaken kanske jag skulle tillägga.

Ingen idé att jag sitter här framför datorn längre, känner bara hur blicken fastnar och jag väntar på att nåt ska hända. Nu blir det soffan istället!


Kommentarer
Postat av: *

Fast M tyckte inte det luktade kaffe om Inolaxolen så jag inbillar mig säkert bara för att det ser ut som kaffepulver! :) Ha en trevlig lördag!

2010-03-20 @ 13:29:44
URL: http://densomvantar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback