Massa energi

Även idag blev jag väckt av min ena katt, förstår inte alls varför han vill att jag ska kliva upp så tidigt...
Samtidigt så är det ju skönt att få kliva upp i tid istället för att sova bort hela dagen.

När jag vaknade kände jag att jag hade mycket energi över, vilket inte sker så ofta nu för tiden. Så jag började dagen med en promenad i solen med hunden.

Efter det var jag i städartaget. Började med toaletten och fortsatt sedan med resten av huset. Efter det var det bara att slå på en maskin tvätt.
Känner mig verkligen hurtig då allt det här var färdigt innan halv elva på morgonen.
Det är verkligen inte jag i vanliga fall, men det här kanske blir mitt nya liv, vem vet?!

Efter städningen så blev jag så sugen på nåt gott och då hade jag tur som tog hem en (hmm 2-3 bitar kanske jag skulle säga) butterkaka från mina föräldrar igår.

Så nu sitter jag här med mina gravid tidningar och butterkaka och bara myser. Det här är livet, inte sant?!



Det är verkligen ett kanon väder idag så jag ska nog ta och klä på mig och sätta mig och mysa på altanen i solen istället för att sitta här inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback