Kissnödig och trött

Även idag är det underbart väder ute. Har varit och hälsat på J:s mormor och morfar idag och där bjöds det på gott fika och sedan palt till middag. Så underbart att bli bortbjuden på mat.

Medans vi var hos hans mormor och morfar så hann jag springa och kissa 3 eller 4 gånger, sen hann jag inte mer än hem innan jag var tvungen att kissa igen. Är det normalt att vara så här kissnödig så här tidigt i graviditeten? Vecka 7+5 idag.

Nåt annat som jag har märkt av de senaste dagarna är att jag är så trött. I fredags somnade jag under Let´s dance och igår var jag tvungen att sova middag och ändå var jag trött på kvällen. 
Känner nu att jag egentligen hade behövt sova lite middag men vi ska snart få besök av mina föräldrar så jag får hoppa över det.
Får bli en tidig kväll istället. 

Kommentarer
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Under de veckor som jag hade lyckan att vara gravid var jag sjukt trött. Jag somnade till vid 8 varje kväll och på dagarna va jag jag småtrött hela tiden. När jag åkte bil somnade jag alltid.

Jag va illamående på morronen och kunde knappt äta något, samtidigt som jag va hungrig hela tiden. Det va en underbar tid ;-)

2010-03-17 @ 09:23:33
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback