Rensar

Jag hann inte mer än att lägga mig på soffan igår så somnade jag. Vaknde när J kom hem efter hans skoterkörning. Då bytte jag bara plats och la mig i sängen istället, men kom ihåg att ställa klockan så till Så ska det låta var jag uppe igen och jag orkade till och med att se Solsidan, men sen var det natti natti.

Även idag känner jag mig lite seg, men det hör ju liksom till efter nattarbete.

Jag har nyss tagit itu med våra garderober som jag har tänkt att göra ett bra tag. Känns så skönt att det äntligen är klart.
Det blev en sopsäck med gamla kläder som jag inte vill ha kvar.
Ringde till syrran som är på ikea idag och beställde fler galgar med henne. Nu ska det bli ordning och reda här!

Här kommer några bilder på pyrets blivande kläder





Kläder som den blivande mormorn har köpt till pyret


Söta små sockar som blivande farmorn har köpt

Kommentarer
Postat av: Erkki (fl)

Precis den dressen hade jag till Isak (fem myror är fler än fyra elefanter) den är bara så fin :-)

2010-03-20 @ 19:40:05
URL: http://flatcoated.bloggagratis.se
Postat av: Teres

Åh det är ju såå såå roligt att handla =)



Jag ska till MVC för invägning och sånt den 1 april, ska bli spännande, ska höra om jag får göra ett till UL i vecka 12 eller 13.

Skulle ni få göra ett till?

2010-03-20 @ 19:44:17
URL: http://familjonskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback