Cravings

Idag har det varit rätt så blåsigt och kallt här tyvärr ska jag väl skriva, jag har hunnit bli lite bortskämd med varmt väder.

Den här dagen började med att vi hade främmande av ett par kompisar som kom med deras snart 4 månaders bebis, första gången vi fick se han. Man längtar ännu mer nu tills våran egen när man ser andra små troll.

Sen har vi varit hos mina föräldrar och ätit grillat och potatisgratäng så nu känner jag mig helt proppmätt. Orkar knappt röra mig.

Har även hunnit med en sväng på en godisaffär där jag har letat efter sura patroner, ni vet såna där som man köper en och en för 1 kr styck. Tyvärr var dem slut och jag blev såklart besviken så han som hade affären skulle försöka kolla om han fick tag i dem fort.

Har sett i andra gravidbloggar att det har talats om cravings och jag trodde inte riktigt att jag hade några men nu har jag kommit på att jordgubbar är min största cravings och även då sura patroner om jag nu kan få dem nån gång. Min syrra bor mitt istan så hon skulle få kolla på "sin" kiosk om det finns några där så kanske om jag har tur så får jag såna redan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jordgubbar är den största favoriten här också, efter det kommer allt som är grilla =)

2010-05-23 @ 12:24:59
URL: http://kronsten.blogspot.com
Postat av: tova

Åhh, förstår att ni längtar... :) känns som jag själv var gravid igår, hihi!

Men nu är min lill-grabb 4 månader.



Jag hade inte heller några direkta cravings, men var inte lika sötsugen som vanligt (nice!) och kände mest för riktig, lagad mat.

Skum det där ;)

2010-05-26 @ 14:10:22
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback