Lyx frukost

Den här dagen började jag med en riktigt lyxig frukost. Jag färskpressade juice i min nya citruspress, så himla smidigt det var. Sen fick jag för mig att jag ville ha nybakade scons så det var bara att sätta igång och baka.
Så här såg min lördagsfrukost ut sen



Efter att ha blivit mätt och belåten av frukosten så gav jag och J oss iväg för att köpa lite material till takvaggan.
Fick åka på några affärer tills vi hade en skiva och rundstav i rätt dimension.
Sen när det var handlat så åkte vi till svärföräldrarna där vi gjorde klart stommen till takvaggan. Så nästa grej är att sy själva tyget till den.

Sen nu ikväll har jag varit iväg och köpt sommarblommor som sen ska planteras i krukor vid våran entré.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback