Sol, sol och mer sol!

Sitter ute på altanen nu med den bärbara i knät, fåglarna kvittrar och solen värmer mig. Kan det bli bättre än så här?!

Igårkväll och inatt har jag haft jätteont i fogarna, var svårt att kliva upp från soffan. Tror att det gjorde mer ont pga att sjukgymnasten var där och klämde och kände igår. Så idag gör jag inte många knop här hemma utan det blir bara att ta det lugnt.

Har skickat iväg J till affärn för att köpa hem jordgubbar och lite glass. Jag skulle lätt kunna äta jordgubbar varje dag, så himla gott är det. Längtar tills vi kan plocka våra egna gubbar i landet.

Nu ska jag ta och försöka få tag i vårdcentralen, de har nämligen skickat ut en kallelse till mig där det står att jag ska komma in och lämna blodprover den 1:a juni, men jag ska dit nu på måndag och jag tror inte att jag behöver lämna prover två gånger inom loppet av en vecka, eller vad tror ni?!

Kommentarer
Postat av: Carolina

superbra med jordgubbar ju, för järnvärdet! önskar att vi också hade altan, även om vi bor granne med en vacker park ;)

2010-05-20 @ 16:21:22
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: carrooo

Javisst är det härligt väder! Fast D är helt utslagen av den, sover och kräks. Var det Maggan du fick?

Har det blivit nån dubbelbokning. Är det samma prover du ska ta då eller? Verkar ju knepigt. Annars kan du höra med labbet om du kan ta alla proverna samtidigt om det nu är olika saker du ska ta så slipper du härja dit en gång extra. Kom på att jag också måste ringa VC men det får bli morgondagens projekt :)

2010-05-20 @ 16:22:32

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback