Sommaren är här

Wow vilken underbar dag det har varit. Temperaturen har legat på 26 grader i skuggan, bättre än så kan det väl ändå inte bli den 15:e maj?
Dagen har spenderas ute på altanen med våra nära och kära. Vi har ätit god mat och badat badtunna tillsammans, en väldigt lyckad dag med andra ord.

Pyret fick även två presenter av en släkting som är uppe och hälsar på från Stockholm, en Ida från Lönneberga body och en söt gossedjurskatt :)

Även imorgon har de lovat lika fint väder så jag hoppas att det stämmer, då åker bikinin på igen :)

Jag känner mig lite trött nu men det är väl för att man har varit ute hela dagen, låter väl inte så ansträngande at ligga i en solstol och bada badtunna, men jag skyller på graviditeten och solen ;)

Kommentarer
Postat av: rockygirl

Bikini?? Bor vi i samma land? Vi hade riktigt ösregn hela långa dagen igår..så avis jag blir!! Vill också ha sommar och sol! Hoppas allt är bra med dig annars! massa kramar

2010-05-16 @ 11:57:38
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Svar: Jag blir jättesmickar o glad! Även om det inte e efter mig :-) Hoppas, hoppas det blir så!!!

2010-05-17 @ 11:24:19
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback