Syr

Idag är det inte lika fint väder som igår men det gör inte så mycket för idag ska jag hjälpa min syrra att sy gardiner till deras matplats.
Syrran och hennes sambo har köpt ett hus som de har totalrenoverat och nästa vecka går flyttlasset, så då hade det varit bra om gardinerna var färdiga och upphängda.

Jag kan inte hjälpa till med nåt med flytten men såna här pyssliga saker hjälper jag mer än gärna till med.

Igår fick jag nåt ryck så då putsade jag våra fönster på nedrevåningen. Funderar om jag ska ta sovrumsfönstrerna idag eller om jag ska vänta några dagar till. Kändes inte allt för kul. Pyrets rums fönster har jag i alla fall bestämt mig för att hoppa över, de får jag ta och putsa sen när rummet är färdig målat.

Jag har skrivit flera gånger att min mage växer som bara den. Imorse så ställde jag mig på vågen för att se hur mycket jag hade gått upp i vikt sen inskrivningen och döm av min förvåning när vågen visade -1,5 kg. Så jag verkar än så länge ta från min egen kropp och det gör ju absolut ingenting. Det viktigaste är att pyret växer och mår bra.

Just det, idag har jag fått tag i en sjukgymnast men de hade fullbokat nästa vecka men de var så snälla och klämde in mig på onsdag så då hoppas jag på att få hjälp med mina bekymmer!

Kommentarer
Postat av: Erika - Gravid

Har varit här och spanat runt sedan tidigt i din graviditet ;). Ser fram emot fler magbilder, det är ju så himla mysigt med magbilder :)!



Tack så mycket och tack detsamma! :)



Tryggt med flera ultraljud, alltid skönt att veta att allt är som det ska :)

2010-05-14 @ 15:40:34
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Tack för omtanken och kramarna du skickade, värmer verkligen enormt mycket!



Har tyvärr inte haft ork att kolla mina favoritbloggar på jättelänge, förrän nu, och ser till min lycka att ett barn är på gång? Berätta! Så roligt för er. Jag håller tummarna att allt går bra!



Kramar Emmy

2010-05-15 @ 20:45:58
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Åh vad glad jag blev nu! För er skull! Så underbart! Kramar Emmy

2010-05-15 @ 21:01:32
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback