Jordgubbar, melon och choklad

Har varit uppe i några timmar efter att ha sovit bort största delen av den här soliga dan.

Sen har jag varit en sväng och köpt målarfärg till min mormors balkong. När hon fyllde år så fick hon i present av oss att vi skulle fixa till hennes balkong då det var en massa hål på väggen och den såg allmänt tråkig ut. Så nu är det balkong styling som väntar. J är den som gör jobbet och jag planerar, mormor står bara brevid och är nöjd att allt bli så fint :)

Efter målarfärgen så blev det en sväng i matvaruaffären där jag köpte två kartonger med jordgubbar så nu är min kväll räddad. Ska ha mys framför tv:n med jordgubbar, melon och kanske lite choklad kan det bli bättre än så?!

Jag har även ringt och pratat med min barnmorska idag för att boka en ny tid för blodprovstagning. Sen tog jag även upp om min smärta som jag har i skinkorna som strålar ut mot benet. Hon sa också att det låter som foglossning och att jag behöver träna upp bäckenet. Så hon rekomenderade vattengymnastik för gravida.
När jag hade klivit upp så testade jag att ringa till ett ställe här i stan med sjukgymnaster men så klart hade de stängt tidigare idag för att det är dagen innan en helgdag. Så på fredag hoppas jag på mer tur.




Kommentarer
Postat av: Pyttianna

Hoppas att mormor blir nöjd och att det ordnar sig med skinkan! :)

2010-05-12 @ 19:07:04
URL: http://pyttianna.se
Postat av: IVF-karusell

Godkväll tjejen. Hjärtligt tack för kommentar på min blogg - tack för beröm om håret! Alltid klurigt det där med frisyr, men som tur är växer det ut igen eller så kan man alltid klippa ännu mer :)



Har fått svar från massa landsting -skall försöka sammanställa.



Hur går det med pyret i magen? ♥

2010-05-12 @ 22:28:36
URL: http://www.ivf-karusell.blogspot.com
Postat av: carolina

ajaj, jag har också haft ont i rumpisen emellanåt, men det verkar ha flyttat sig till höften och dom där "kulorna" man har i svanken.

ett tips är att ligga helt raklång i sängen, det har vart det enda som hjälper för mig faktiskt...



kram!

2010-05-12 @ 23:29:16
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback