+6 dagar

Även inatt har jag haft en bra sömn, vaknat några gånger för det obligatoriska toalettbesöken. Märker att jag sover bäst på höger sida, kan ju ha att göra med att det är lättare att ta sig upp från sängen när jag ligger på den sidan ;-)

Jag har nyss varit iväg en sväng på rusta där jag köpte adventsnummer som jag ska sätta fast på blockljusen som jag ska ha som adventsljusstake i år. Såg på Jennys blogg att hon hade köpt såna där och då var jag ju bara tvungen att åka dit. Här fanns det bara röda och silvriga siffror så det fick bli röda för mig, 19,90 kostade dem. 
Sen fyndade jag även 4 värmeljusstakar för 5 kr styck.

  

Igår var J och hämtade hem våran hund, kändes onödigt att ha henne borta när vi ändå bara är hemma och väntar på bebisen. Så nu har vi bestämt med hans mormor och morfar att vi ringer dem när det sätter igång ordentligt och vi åker in så kommer de hit och hämtar henne.

Nu ska jag klä på mig och gå och sen om posten har hunnit komma än, sen blir det att lägga sig och vila en stund.

Förresten ligger på 6 dagars övertid nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur lång tid får du gå över tiden?



Sv: Ja det känns bra. Tror ändå inte jag kommer att lämna vagnen utomhus oövervakad då det faktiskt är en komplett sittvagn i sig och säkert stöldbegärlig . Det är skönt att jag fixar att sätt i dem efter att de varit ute på iaf 20 min. Kommer väl gå snabbare med lite träning. :)



Vad har ni för vagn?

2010-11-01 @ 14:08:11
URL: http://jiovanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättesnygga värmeljusstakar, köpte du dem med på Rusta?

2010-11-01 @ 18:56:11
URL: http://mijaqi.blogspot.com/
Postat av: Anna

Det var hemskt vad den lilla verka trivas där inne :) Hoppas hon/han snart tittar ut! kram

2010-11-01 @ 22:29:54
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: rockygirl

Sådana siffror till ljusen måste jag också köpa. Hoppas på att lilla pyret kommer idag! Massa kramar

2010-11-02 @ 07:42:46
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback