+7 dagar

Igår kväll började värkarna komma oftare och de kändes mer än tidigare, äntligen tänkte nog både jag och gubben. Gick och försökte sova men natten har varit riktigt dålig. Har nog knappt sovit inatt mer än korta stunder. Vaknat av värkar och ett tryck neråt. Tror att jag har varit upp och kissat 10 gånger minst inatt.

Tror ni att jag har några värkar nu då jag kliver upp då, icke det. De är som bortblåsta. Känns riktigt irriterande.

Jag har mailat till min ivf klinik idag för att kolla hur de ställer sig till att man går över tiden. Idag har jag gått över 7 dagar. Vi som var helt säkra på att vi skulle få barn för tidigt, tänk så fel man kunde ha.

Kommentarer
Postat av: toksnippa

men så påfrestande när det inte kör igång ordentligt utan bara luras! Men det låter som det snart är dags på riktigt!

2010-11-02 @ 11:19:18
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Teres

Känns som att din livmoder iaf tränar på att snart förlösa ett barn, min verkar då bara slappa o ta det alldeles för lungt =P



2010-11-02 @ 11:56:36
URL: http://familjonskas.blogg.se/
Postat av: Erica B

I Umeå räknas man som vanligt dvs har man inga andra komplikationer får man en överburenhetskontroll vid ´14 dagar och inte ens då ärdet säkert att de sätter igång utan ser allt bra ut väntar de upp till 21 dagar... SUCK.



MEN jag tror nog din bebis kommer snart eftersom du har värkar mm för min del var det nada zipp och ingenting före slemproppen gick och till och med då tog det 1,5 dygn till innan något som ens liknade värkar satte igång.



Snart så har ni liten ute ur magen!

2010-11-02 @ 17:02:48
URL: http://flatcoated.bloggagratis.se
Postat av: Carolina (acarolinas)

Men på G verkar det vara!!! Heja heja =) Baka brownie ;) Mysigt tidsfördriv!

2010-11-02 @ 17:16:35

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback