Citruscravings

Inatt har jag fått sova riktigt bra, kors i taket kanske jag ska säga. Vaknade några gånger under natten när jag har vänt mig i sängen, men behövde inte upp på toa förrän på morgonen vilket var första gången det hände på riktigt länge.

Imorse när jag klev upp så var det fortfarande frost på marken, ser riktigt mysigt ut när man tittar ut. Det är gult, rött och orange i träden. Marken är vit och solen skiner.

Igår köpte J nya vinterdäck så nu sitter de på bilen, vi hade så himla dåliga sommardäck så det känns mycket tryggare nu. Inte roligt att lägga pengar på att köpa däck, men man har inte så stort val när man bor ute på landet och kör rätt så mycket bil och nu får vi snart en bebis och då är det ännu viktigare att vi har bra däck.

Idag ska jag bara mysa på här hemma, vi ska fortsätta att bocka av saker på våran att göra lista. Känns skönt att det står en massa små saker på den också som går fort att göra. Själv orkar jag inte så mycket nu. Så jag leker mest arbetsgivare och hantlangare. Men det är ju inte så dåligt heller.

Förresten har ni köpt satsumas än? De är riktigt goda, så jag kan rekomendera er att köpa det. Även blodapelsinerna och de vanliga blonda apelsinerna är riktigt goda nu. Jag tror att jag har fått nån ny cravings efter citrusfrukter ;)

Våran nedräkning fortsätter, idag är det 25 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: http://avlangtan.blogspot.com/



Jag ÄLSKAR satsumas :) bäst är dom nu när dom är riktigt gula.. clementiner är inte alls lika goda sen. :-)

2010-10-01 @ 10:07:28
Postat av: Lisa

Helt otroligt att det bara är 25 dagar kvar! Kan ju bli när som helst nästan eller om dryga månaden... Det där med nya däck låter som en bra investering särskilt som ni kommer att åka med väldigt dyr last i vinter.



Ej provat satsumas men däremot försökte jag mig på blodgrape för några veckor sen. Hade fått tips från en kollega som kunde mycket om GI om att det var superbra med grapefrukt. Ju surare desto bättre. Jag hade för mig att jag älskade grapefrukt men insåg redan efter någon tugga att det nog var i kombination med strösocker. För sur blodgrape utan socker var ingen hit!



Ha en bra dag och passa på att vara arbetsledare för snart kommer du själv att vara i 24-timmarstjänst många år framöver. Kram kram

2010-10-01 @ 11:12:16
URL: http://turbolina-twin.blogspot.com/
Postat av: syster

jag hart fullständigt dille på klemmisar. tror jag petade i mig 1 kg igår, men eftersom jag inte jobbar med cravings så är det såklart ingen craving. de är bara riktigt goda just nu ;)



holy macarony, 25 dar kvar. är jag förberedd på mostersansvaret? jag tror jag grejjar det, men säker kan man ju aldrig vara :)

2010-10-01 @ 13:47:54
Postat av: mamma-wannabe

Tack för kommentaren hos mig!

Jag var inne och kollade på VUL bilden och det var lugnande

Fortsätter hoppas...



25 dagar - snart får du se ditt pyre :)



Kram



ps. på väg mot ICA och Satsumas alt blodapelsiner

2010-10-01 @ 15:58:10
URL: http://familjecirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback