Dagen D

Idag är det den stora dagen, när man tittar på min babyticker så står det att det är 0 dagar kvar.

Vaknade imorse av att jag hade molvärk och så mår jag lite illa. Molvärken kommer och går. Fast vi har dåligt med vatten just nu så unnande jag en ganska lång dusch. Värmen hjälper bra mot värken. 

Idag ska vi till stan och gå och luncha med våra grannar. Får se om jag orkar gå en sväng på stan efter det. Min pappa fyller år på lördag så vi hade behövt köpa en present till han. 

Har suttit och spanat lite på lindex hemsida och hittade en sån söt klänning med tillhörande bolero, 299 kr kostade den. Men tänk er pyret med den på sig på tex julafton eller nåt annat "kalas". Får se om jag lyckas övertala J att vi verkligen behöver gå in på Lindex igen, tror att det kan lbi lite svårt tyvärr ;)

 

Kommentarer
Postat av: Teres

Ja! Snart snart!



Himla fin klänning! KOmmer passa tösen perfa! Om det nu är en tjej, men det tror jag nog!

Kramis

2010-10-26 @ 10:14:20
URL: http://familjonskas.blogg.se/
Postat av: Marre

Molvärken känner jag igen hihi. Det låter som att det är dags snart=)

Hoppas hoppas=D

Kram kram!!

2010-10-26 @ 10:48:31
URL: http://tilldendagen.blogspot.com
Postat av: Lisa

Men du, har sagt det förut och säger det igen... Men nu är det verkligen inte långt kvar!!! Stort lycka till och hoppas att det inte dröjer alltför länge nu. Klänningen är jättesöt och jag förstår att du är sugen. Minns den tidigare kläddiskussionen och vill du köpa klänning tycker jag att du ska slå till. Samtidigt kan det vara roligt att ha lite kvar att handla och man brukar få massvis med presenter. Jag har en hel hög med klänningar ute på Blocket som vi aldrig hann använda...



Kram kram och ha en superbra dag!

2010-10-26 @ 11:30:16
URL: http://turbolina-twin.blogspot.com/
Postat av: Anna

Ja den klänningen är ursöt. Dessutom finns den även i rött. Jag gillar när det finns likadanan plagg i olika färger.. :)

2010-10-26 @ 12:00:04
URL: http://jiovanna.blogg.se/
Postat av: SmultronEtt

Ojoj! Idag e de Dagen B - B som i bebis!! Så spännande, snart har ni ert mirakel hos er! ^_^



Jag har precis som du molvärk från och till idag... =P



Och du... Vi har spanat på samma klänning. ^_^

Men jag får vänta... vet ju inte om det är en kille eller tjej i magen min.



/ SmultronEtt

2010-10-26 @ 12:31:42
URL: http://smultronett.webblogg.se/
Postat av: Blomsteröga

Jättefin klänning! Jag tänkte säga att du ska ta till storleken lite om du vill att hon ska ha den på jul, men du har nog redan handlat. Våran lilla W har redan storlek 62 :-o Annars funkar den finfint även innan jul :-)

2010-10-26 @ 16:50:17
Postat av: Blomsteröga

Jag passar på att önska lycka till också! Nu kan det verkligen hända när som helst :-)

Kram!

2010-10-26 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback