Drömmar

Här har ni en som har varit vaken med tuppen imorse. Vet inte vad som är för "fel" på mig, men jag har svårt att sova på morgonen oftast skulle jag kanske skriva. Ibland slår jag till på stort och sover lite längre men oftast vaknar jag tidigt. 

Hur som helst så har jag varit på vårdcentralen nu på morgonen och tagit ett blodprov för att se hur jag ligger i ämnesomsättningen. Om min levaxin dos är rätt eller om jag behöver ändra dosen så här i slutet av graviditeten.

Det första jag gjorde imorse var att slå igång datorn och gå in på Marres sida för att se om det hade blivit nån bebis än. Igår fick de en pojke, så ett jätte stort grattis till er!

Ikväll är det vattengympa som gäller för mig, hoppas att den träningen ska hjälpa förlossningen på travet.
Inatt drömde jag förresten om att vi fick barn, det blev en flicka och hon föddes på sin pappas födelsedag, nämligen den 16:e oktober som är min gissning också. Så vi får se om det var en sanndröm.

Idag är dagen som den första gissningen är att pyret ska födas, nämligen min mammas gissning. Tror inte att hon kommer att få rätt, men man ska aldrig säga aldrig. Om ni inte har gissat än på nåt datum så kan ni göra det här.

Nu tror jag att det blir att gå och lägga sig och vila en stund, känner hur min kropp skriker efter vila. Så det är bäst att lyda ;)



Bara 15 dagar kvar nu!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det hade varit jättekul om ni fick bli föräldrar på din mans födelsedag :)



Är själv född på min fars födelsedag, har inneburit många roliga minnen genom åren.



Kram

2010-10-11 @ 12:25:01
URL: http://mijaqi.blogspot.com/
Postat av: Anna-Gravid

Hej!



Spana in mitt senaste inlägg! Där har jag skrivit om gipsavgjutningen! :-)



Kramen!

2010-10-11 @ 15:33:03
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna-Gravid

Ja det är ju en himla rolig grej att ha kvar! :-)



kram

2010-10-11 @ 18:11:38
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej trötter;o)



Hoppas du får sova bättre i natt. Men det är ju så klart pirrigt och en väntan som tär lite på en nu på slutet.



Kram!

2010-10-11 @ 21:17:05
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback