Efterlängtad

Idag är det äntligen dags för Grease och jag känner mig laddad. Ska bli riktigt roligt att få klä upp sig lite grann och komma ut. Känns som att jag sista tiden mest suttit hemma, eller varit på olika undersökningar. Mitt problem är vad jag ska ha på fötterna. Jag hoppas att jag får på mig mina stövlar, men jag tror tyvärr inte det. Känns inte allt för kul när man har klätt upp sig och måste ha gympa skor till. Men men det är väl det minsta problemet.

Det blev ingen bio igår heller, så vi gör nog ett nytt försök imorgon.

Igår hade jag en sån där skön bara ta det lugnt dag. Jag sov middag i närmare två timmar, vilket jag inte har behövt göra på länge, men jag märker att min kropp skriker efter vila nu. Så jag försöker ta alla tillfällen för att vila upp mig. Det är snart dags för ett långt maraton för mig ;)

Jag har sammandragningar mest hela tiden, vissa känner jag av ungefär som mensvärk så där molande, medans andra sammandragningar bara känns när jag sätter händerna på magen.
Jag har tidigare trott att pyret skulle börja lugna ner sig i magen så här i sluttampen men det blir bara mer och mer liv i magen.

18 dagar kvar nu, min mamma har gissat det första datumet när pyret ska komma och det är på måndag. Jag hoppas så klart att hon ska ha rätt.
Vi längtar så himla mycket efter vårat pyre nu, så du får gärna komma ut nu! Du är så efterlängtad av oss alla!



Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att du får en trevlig kväll med Grease :)



Tycker du gör rätt som vilar när du kan, vet ju aldrig när det är dags. Är ju nära nu :)



Kram

2010-10-08 @ 13:17:53
URL: http://mijaqi.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hoppas ni får det trevligt på Grease!!

2010-10-08 @ 14:29:09
URL: http://jiovanna.blogg.se/
Postat av: Anna

hoppas du får en skön kväll och att bebisen pluppar ut snart :)



ANgående golvet...vi valde fakitskt mellan black % hype och så detta vi har nu...alloc black oak. En 100 lapp dyrare per kvadratmeter (nästan). MEN otroligt mycket mer golv för pengarna...väldigt slitstarkt...tål vatten jättebra. Jag är glad att jag valde detta. Utseendemässigt är dom rätt lika...tycker dock att allocs ser lite mer ut som trägolv....

2010-10-08 @ 16:50:34
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback