Ensiffrigt

Idag har jag åkt bil i 25 mil, gått på ikea i cirka 3 timmar och verkligen tagit ut mig. Tror ni att jag har fått några värkar eller nåt sånt av det, nej inte det. Det enda stället som det gör ont på nu är under mina fötter. Hmm jag som trodde att en ikea tur skulle sätta igång allt. Önska kan man ju alltid.

Nu har jag i alla fall kommit hem igen, det här var det absolut billigaste gången jag var på ikea, 30 kr handlade jag för. Hade inte riktigt tid att kolla på saker till mig själv då jag hjälpte min lillebror att fylla kundvagnarna istället. Så nu har han allt det där små kraffset, lampor osv till sin lägenhet. Tror att det kommer att bli riktigt snyggt hemma hos han sen.

Idag är det bara 9 dagar kvar tills beräknad födelse för pyret, känns häftigt att vi är nere i ensiffrigt!

Så här ser listan med de olika gissningarna ut nu, som ni ser har jag stryckit dagens datum då det är i stort sett omöjligt att jag ska hinna få barn på 5 timmar.

04:e oktober:
05:e oktober:
06:e oktober:
07:e oktober:
08:e oktober:
09:e oktober:
10:e oktober:
11:e oktober: Pyrets mormor
12:e oktober:
13:e oktober: Pyrets pappa
14:e oktober: Pyrets morbror
15:e oktober:
Teres
16:e oktober: Min gissning, Pyrets farmorsfar
17:e oktober: Pyrets morfar
18:e oktober: Pyrets gammelmormor, mamma-wannabe
19:e oktober: Pyrets farmorsmor
20:e oktober: Pyrets farmor, Malin
21:e oktober: Avlängtan, Pyrets faster
22:e oktober: Jenny
23:e oktober:
24:e oktober: Pyrets moster, Moa
25:e oktober: Sara
26:e oktober: RockygirlJenny
27:e oktober: Louise
28:e oktober: Anna, Torparfrun
29:e oktober: Suss
30:e oktober: Min andra gissning, Anna
31:e oktober: Tea

1:a november: Pyrets farfar


Kommentarer
Postat av: Torparfru

Jag hoppas ju att pyret kommer snart så klart.

2010-10-17 @ 19:28:07
URL: http://torparfru.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback