Grymt nöjd

Gårdagen var helt suverän! Är grymt nöjd med Grese, är ju uppvuxen med grease filmerna så det var riktigt roligt att få se musikalen också. Även bebisen tyckte att det var riktigt bra för det var full rulle i magen från början till slutet.
Hade sammandragningar under musikalen men det gick bra.

Känner mig lite trött idag då vi vaknade av telefonen vid 08 -tiden då J:s morfar ringde och ville åka och titta på tv apparater på Elgiganten som visst skulle ha utförsäljning idag. J:s morfar är en morgonpigg pensionär som brukar kliva upp vid 04-05 tiden så han hade varit vaken länge när han ringde. Så han kom hit för att plocka upp J vid halv tio för man var visst tvungen att komma dit i tid för annars så kanske allt det bra var slut. Får se om de blir nåt köp av en ny tv till dem, iså fall får vi nog åka dit idag och hjälpa dem med inkopplingen.

Ikväll vill jag i alla fall gå på bio, så jag hoppas inte att det dyker upp nåt annat.

Sitter och funderar lite till och från om jag skulle ta och lägga mig och vila en stund. Det blir i och för sig lite tidigt men det kan ju inte hjälpas när man är trött.

Vad ska ni hitta på idag då?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att musikalen var bra. Låter smart att passa på att göra en massa nu innan bebis kommer. Jag satt häromdagen, lite lagom bitter och funderade varför vi inte gjorde mer sånt när jag var gravid tills sambon påminde mig om att jag på slutet inte kunde gå alls, knappt kunde sitta, inte hade några kläder och kissade typ hela tiden. Sjukt hur snabbt man glömmer....



Det där med en morgonpigg morfar tycker jag att ni ska se som en otrolig resurs för framtiden. I framtiden när han ringer är det bara att packa ner pyret i barnvagnen och skicka ut morfar (gammelmorfar) och bebis på långpromenad. Synd att ni bor så långt bort annars hade han kunnat fått börja öva på tvillingvagnen redan imorgon.



Hoppas att du får en bra dag, själva ska vi bara ta det lugnt. Jag ska försöka kurera mig från förkylningen som kidsen givit mig och sambon ska på fest. Kramkram

2010-10-09 @ 11:56:26
URL: http://turbolina-twin.blogspot.com/
Postat av: Anna

haha.. Ja det kanske hade varit en ny affärsidé - städpol för gravida!

2010-10-09 @ 16:01:16
URL: http://jiovanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Skoj musikalen var bra, hoppas det blir bio för er ikväll :)



Vi var på Wall Street 2 igår och idag har vi varit med ett par vänner på Underbara Barn-mässan och spenderat pengar och fått en del gratisprover ;)



Trevlig kväll!

2010-10-09 @ 17:58:52
URL: http://mijaqi.blogspot.com/
Postat av: Anonym

kul med musikal, de tär något speciellt med det och teater! inget man gör så ofta =) vad blir det för bio ikväll då? :)



svar: vet inte om muffinsarna går och frysa, kan tänka mig att äppelbitarna blir lite halvdana då faktiskt...men baka och ät nu, riktigt goda, och du behöver all energi du kan få inför förlossningen, jäklar vad det tar kraft, var omättlig i flera dagar efteråt!



kram!

2010-10-09 @ 18:38:08
Postat av: http://avlangtan.blogspot.com/



Ja vi vill ha en saab 9-5 kombi, så det är ju bra i alla fall att vi vet vad vi letar efter. :-)

Tack för tipset men jag har redan sett den annars hade vi nog kollat på den!

Ha en trevlig kväll!

2010-10-09 @ 18:47:24
Postat av: Linda

Hoppas du har en härlig kväll. Inte många dagar kvar nu ser jag, gud så spännande :)

2010-10-09 @ 20:46:38
URL: http://kameralins.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack Sara. Jag är nog snart på g igen. Allt som händer nu är ju en chock för kroppen. Det är grymt kul och få köpa mindre och mindre kläder. Och så mår jag ju så sjukt mycke bättre, förutom förkylningen. Så fin du var med din gravid mage. Spännande och se om det är en liten tjej eller om det är en kille som överraskar er. Har hur som helst en lite sak här hemma du ska få sen..

2010-10-10 @ 17:58:05
URL: http://annasofiagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback