Sammandragningar som kommer och går

Idag är det en rätt så lugn dag, har sammandragningar som kommer och går. Vissa av dem gör riktigt ont medans andra knappt känns.
Natten har varit lite si och så, varje gång jag rör mig lite i sömnen så vaknar jag av att det gör ont. Men det är bara att härda ut, det är inte länge kvar nu.

Jag försöker planera att göra lite olika saker varje dag så att tiden ska gå fortare. Funderar lite på om vi skulle göra ett nytt försök med bio ikväll, mina sammandragningar får nog ta det beslutet senare.

Imorgon har jag en biljett till Grease musikalen så jag hoppas att jag ska kunna gå på det. Vi bokade biljetterna redan i mars har jag för mig och då var mitt mål att bebisen fick komma efter det datumet. Så vi får se om jag orkar gå på det. Men med lite stark vilja ska väl allt gå.

Nu ska jag gå och ställa mig i duschen, det värma vattnet hjälper så himla bra mot smärtorna som kommer ibland. Såna här gånger önskar jag att vi hade haft ett badkar.

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Du har säkert din bebis innan veckan är slut! :-)

2010-10-07 @ 18:31:19
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack!!

2010-10-07 @ 20:35:13
URL: http://jiovanna.blogg.se/
Postat av: SmultronEtt

Tycker inte riktigt att vi med oro för vår GBS tas på allvar. Visst är det konstigt att alla man frågar bara viftar bort allvaret i det hela... 30%, du får antibiotika... bla bla... >_<



Hoppas du får en trevlig kväll imorgon på Grease!



/ SmultronEtt

2010-10-07 @ 22:04:06
URL: http://smultronett.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback