Tjorvar

Grrr vet inte alls vad som har hänt med min blogg, försökte mig på igår att ändra bloglovin symbolen och efter det så har det hänt nåt.
Tur att jag sparade alla koder som jag hade i designen från början, men jag har lagt till dem nu och ändå så har bilderna försvunnit. Nu kan det ju vara så att blogg.se har problem så att det är därför det ser konstigt ut.

Imorse när jag vaknade så hade jag lite extra energi så då passade jag på att måla sista varvet på taklisterna i pyrets rum. Så då kunde jag strycka ytterligare en punkt på listan.
Igår kunde vi också strycka en punkt och det var att ordna alla kablar vid den nya tv:n. Tänk vad lite ordning med sladdar kan göra.

I vårat sovrum har vi en liten sladdhärva som jag tänkte sätta tänderna på idag, vet inte vad det är med mig egentligen men jag vill ha ordning och reda överallt. Känner även lite små panik på allt som jag vill ska hinna göras innan pyret kommer.

Listan på att göra saker minskar sakta med säkert, men när jag har stryckit 2 punkter så lägger jag till en ny sak, så det tar ett tag innan listan kommer att bli helt tom tror jag. Men det är ju 24 dagar kvar idag så vi borde hinna allt ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja passa på och dit nu innan nersläpp :)



Tänk..du har mindre än 1 månad kvar nu...helt sanslöst va fort tiden har gått :)

Nu kan det ju faktistk nästan ske när som helst...bebisen är ju klar så att säga :)

Och man vet ju aldrig..när den vill ut så vill den ju ut...passar väl på redan nu att önska dig en så smärtfri och härlig förlossning som möjligt :)

2010-10-02 @ 14:13:15
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Carolina

det verkar som att det var blogg.se, alla bloggar knasade igår! sista tiden bara rusade fram för mig, den var alls seg som alla sa! snart har du din lilla tjej här. det är så häftigt med förlossningen, åh vilken grej du har framför dig, vill föda igen, haha.

sov nu bara, sov sov, jag hade ju värkar i en vecka innan, jag önskar att jag vilat mer ;)



kram!

2010-10-03 @ 09:50:20
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback