14 dagar kvar

Gårdagens träning gick rätt så bra, vi körde mer intensivt den här gången. Så vi var 5 gravida som flåsade runt i bassängen, vissa mer än andra.
Sjukgymnasten tyckte att min mage hade sjunkit ner ännu mer på bara en vecka.

När jag kom hem från vattengympan fick jag riktig molvärk i magen, det var väl ungefär 10 gånger värre än mensvärk. Så då tändes ett litet litet ljus, kanske kanske är nåt på gång att hända. Men icke det, jag gick och la mig och nu på morgonen är värken borta. 

Igår gjorde jag & J höst här hemma. Så nu kan snön komma när den vill, vi kommer inte att behöva få panik över att vi har saker ute som måste tas bort. Känns som att vi verkligen har dragit oss för att göra det, men åh så skönt det känns när det är gjort. Tog egentligen inte så lång tid utan det är bara att man ska få fingrarna ur och göra det.

Idag ska vi iväg på andra träffen i föräldrarutbildningen, ska bli spännande att se vad hon tar upp idag. När jag var till barnmorskan förra veckan så pratade hon om att jag ev skulle stanna kvar efter föräldrarutbildningen så att hon får mäta magen och kolla mig. Så vi får se om det blir nåt med det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback