Barnens hus

Som söndags nöje idag har jag & J varit på Barnens hus och köpt reflexer som man ska sätta på ekrarna på vagnen,  en babysitter med fullt liggläge och en babyvakt.

Känns så skönt att listan som jag skrev för några månader sedan har minskat, nu har vi nog bara 1 sak kvar att köpa innan pyret kommer och det är ett svart regnskydd till vagnen. Det följde med ett regnskydd när vi köpte vagnen men det är grått med knallgula reflexband.





Nu ska jag försöka få min karl att göra lite nytta här hemma. Har lite lister kvar som behöver sättas upp, så jag tror nog att vi ska mäta och kapa dem. Det är såna där saker som inte är så roliga att göra, men det blir så fint när det är klart.

Kommentarer
Postat av: IDA-Blivande mamma

Tack så jätte mycket.

Ja jag hoppas verkligen det.

Åh reflexer till ekrarna finns det.

Det visste inte jag.

Eftersom vi bor på landet så behöver jag MASSOR av reflexer på barnvagnen.

Låter de så där jobbigt som de gör på barncyklar?



Kram

2010-09-05 @ 20:32:19
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej !

jag är ny här på din blogg, hittade just hit. Vill börja med att gratulera till graviditeten!! Det är ni verkligen värda ! Hoppas på att allt går bra för er !



Jag surfar lite på internet om IVF för att förstå mer om hur andra upplever ofrivillig barnlöshet. Jag har en bekant som gör sin andra IVF och det är så himla svårt att finnas där för henne. det är så svårt att veta vad man ska säga/ inte säga. Det resulterat i att man inte säger något som är ännu värre.



Tack för att du skriver och sprider kunskap!

kram Nathalie

2010-09-05 @ 21:23:11
Postat av: jenny

Fina & praktiska saker du köpt. Har hört mycket bra om supernovan.

Nu är det inte länge kvar innan ni har er lilla skrutt hos er:-) Kan tänka mig att ni längtar:-)



Angående kommentaren av "Monkan" så håller jag med dig i det du skriver. Jag köpte hur mycket som helst till mina under graviditeten och det var hur kul som helst:-) Det är ju en del av graviditeten också tycker jag. Barnrummet gjorde jag också iordning och det var hur kul som helst ju:-)

Kram på dig!!

2010-09-05 @ 23:22:43
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥

har en exakt likadan babysitter i samma färg hemma hos mina föräldrar. super bra är den =)

2010-09-07 @ 12:57:45
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback