Rantar på

Nu har jag precis kommit hem från kommunhälsan. Min chef ringde för några veckor sedan och sa att alla var tvungen att gå dit och prata om våran arbetsmiljö. Måste erkänna att det kändes konstigt att sitta och prata om jobbet då jag inte har jobbat sen slutet av maj. Men han som höll i det förstod, så jag fick säga det jag tyckte.

Nu sitter jag och gör av med lite tid innan det är dags att sätta sig i bilen igen och åka till flygplatsen för att hämta hem våra grannar som har varit ner till storstaden!

Ikväll är det dags för vattengympa, det var 3 veckor sedan jag var där sist så jag hoppas att jag fortfarande orkar göra övningarna.

Från klockan 20:00 så måste jag vara fastande, för imorgon är det dags för glukosbelastningen. Inget jag ser fram emot. Fattar inte riktigt hur jag ska kunna vara fastande heller då jag alltid är så hungrig på kvällen. Får nog ta och se idol i sängen för att sen ta en tidig kväll. Klarar inte att vara för nära kylen ;)

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Lycka till i morgon! :-)



kramen

2010-09-27 @ 20:49:54
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har fått en award av mig, ska skriva mer om varför imorgon :)

2010-09-27 @ 21:03:15
URL: http://mijaqi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback