Babysim

Idag har vi varit på babysim och det var lika roligt som vanligt. Cornelia hinner inte mer än in i omklädningsrummet så är det full rulle. Hon ska prata med allt och alla ;-)

Cornelia har fått sin första puss av en pojke idag, han är 1 månad äldre än henne och det såg ut som att han ville äta upp henne. Så det ska börjas i tid ;-)

Idag fick barnen fortsätta att dyka och det var lika roligt den här gången, inga ledsna miner utan bara full fart.

När vi kom hem hade vi en trött tjej, så hon fick börja att äta sin middag medans våran var i ugnen. Sen när det var dags för oss att äta satt Cornelia med ett smårgåsrån i handen.

Nu har hon nyss somnat för natten och då passar jag på att sätta mig vid datorn en stund.


Kommentarer
Postat av: www.avlangtantilldig.se

Roligt att hon gillar babysimmet! :)

Smörgåsrån.. har jag inte ens tänkt på, jag får nog sluta hålla kvar Alice i bebistiden, hon blir ju ett halvår på tisdag, galet vad fort det går. Hon fick i alla fall suga lite på en bit gurka igår. ;-)

2011-04-10 @ 20:09:46
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: ˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Härligt att hon är så glad i att bara. Hehehe det skall börjas i tid ;)



Kan tro att du vill plantera ute, har ni mycket snö kvar?

Kram

2011-04-10 @ 20:35:45
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback