Skärtorsdag

Idag har jag fått jättemycket gjort fast klockan bara är 12, så blir det när man stiger upp tidigt för en gång skull. Imorse vaknade Cornelia klockan 6 och då klev både jag & J upp.

Började dagen med att städa av här hemma innan vi satt oss i bilen, vi började turen med en sväng till min optiker. Jag använder dygnet runt linser i en månad och sen har jag glasögon i en dag, igår var det då dags att ta bort linserna och sätta på mig glasögonen men då jag tar fram dem från fodralet så lossnar ena bågen, skruven hittade vi då inte igen så då fick min kära man göra en provisorisk lagning med ståltråd, så idag har de lagat mina glasögon.

När glasögonen var fixade åkte vi vidare och handlade lite mer till min mormors 70 års fest som vi ska ha på söndag. Vi ska fixa all mat till henne, så därför behövde jag handla lite mer.

Sen var det dags för Lindex att få ett besök av mig, där sprang jag bara in och hämtade en gratis babybox. Jag tittade inte ens på kläderna, det var inte dåligt eller hur?


Boxen innehöll:
1 litet pkt up & go blöjor stl 4
1 litet pkt bindor
1 pkt våtservetter
1 förp engångshaklappar
1 par sockar
1 cd skiva
1 necesär som innehöll en liten baby lotion och en liten baby wash

Sen var det även med en kupong till Lindex, när jag köper ett barnplagg nästa gång så får jag 2 par sockar gratis.

Ja det här var startboxen, alltid kul med gratisgrejer. Gratis är ju gott!

Senare idag kommer Cornelias farmor, farfar, faster, gammelfarmor och gammelfarfar hit. Då tror jag att vi ska ta några 4 generations bilder.


Kommentarer
Postat av: Marre

Önskar dig en glad påsk=D

KRAM!

2011-04-21 @ 12:51:11
URL: http://tilldendagen.blogspot.com
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Han tackar!



Tänkte fota vagnfilten idag men kom inte längre än till tanken...Men jag lovar, bild kommer snart!

2011-04-21 @ 19:50:29
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Lotta

Världens bästa halksockar i Liberoboxen :D



Tack för gratulationerna. Har svårt att greppa det här ska du veta :)



Glad påsk!

2011-04-21 @ 20:12:20
URL: http://knyte.wordpress.com
Postat av: Marre

Måste fråga dig en sak.

Kan man frysa fruktpuré??

Jag gör dom dags färska & det han (lucas) inte orkar äta har jag i kylskåpet högst 1 dag...blir ju slöseri ifall man slänger...men samtidigt vet jag inte ifall det går & frys så då hör jag med dig.



KRAM!

2011-04-21 @ 20:27:20
URL: http://tilldendagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback