Fyndat

Jag & J har haft en helt underbar kväll. Vi började med att gå ut och äta. För mig blev det oxfilé med potatisgratäng, gott som vanligt! J åt pepparstek och pommes, även han var riktigt nöjd med maten.

Sen hann vi in en snabbis på lindex där vi fyndade till Cornelia. Hennes garderob är rätt så tom i storlek 74 så det gäller att fylla på den. Kläderna i storlekn 68 från lindex börjar bli för små nu, så imorgon ska garderoben rensas.


De här tre plaggen var på rea, 50 kr styck, men då hade lindex ta 3 reavaror betala för 2.


Sen så köpte vi dem här tre bodysarna, de var på ordinarie pris men det var i ta 3 betala för 2 serien.

Lindex har just nu 25% på alla barnkläder som gäller tom söndag 10/4, så vi betalade sammanlagt 219 kr för alla de här kläderna. Billigare än så är nog svårt att få ;-)

Efter snabb shoppingen så var det dags för bio, vi såg Hur många lingon finns det i världen och den var riktigt bra.
Nu sitter vi framför tv:n och datorn och äter lite godis.

Ni som undrar hur det går att vara utan Cornelia så går det faktiskt rätt så bra. Jag har bara ringt till mina föräldrar 2 gånger och det går riktigt bra för dem med gumman, inte för att jag trodde nånting annat.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tomt i Cornelias garderob...? Det har jag väldigt svårt att tro på ;-) Skämt åsido, jättefina kläder. Förstår bara inte hur du hinner använda allt, tycker inte att ni gör nåt annat än handlar. Själv har jag nu ungefär ett par byxor som passar min tjej, vi har hamnat i nåt mellanläge där allt är för stort eller för litet. Borde verkligen ge mig ut och shoppa men tiden o orken räcker inte riktigt till. Kanske man ska försöka engagera mormor o morfar för jag antar att det är lättare att springa runt i affärer utan busungar.



Härligt att höra att det gått bra att vara ifrån varandra! Passa på och njut! Själv har jag bokat in en Londonweekend i maj men får ångest bara av att tänka på det... :-( Kram o fortsatt trevlig helg!

2011-04-09 @ 11:59:20
URL: http://turbolina-twin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback