Ännu mer kläder

Idag har jag varit och hämtat ut kläderna som jag beställde från HM förra veckan. En av tröjorna var restad, så den kommer i början av september. Men den som väntar på nåt gott....

Sen var vi förbi Cornelias farmor, farfar och faster en sväng. Då var farmor och faster påväg till Lindex så då passade jag på att följa med. Svärmor shoppade loss höstkläder till Cornelia. Vi har verkligen en bortskämd liten tjej, eller jag kanske borde skriva att det är vi som är bortskämda som har sån tur att våran dotter får så mycket fint.
Det här fick Cornelia idag.

  




Sen har jag spanat in en annan goding som tyvärr var slut i butiken som vi var i, så jag tänkte att jag kunde beställa den från nätet men även där var den slut. Så nu håller jag tummarna att den finns på Lindex butiken i stan. Min mormor skulle gå dit och kika imorgon.

Det är den här tunikan i storlek 86 så jag vill ha


Alla bilder lånade från www.lindex.se

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har varit hostig och haft ont i halsen sen i måndags, men inget mer och jag känner mig inte förkyld för fem öre..Kanske har du skickat ett virus över bloggen? Hö hö, sämst humor, jag vet :D



Fina kläder Nela fått, tycker dom har mycket fint på Lindex nu :) Ska göra en ordentlig inventering i Astrids garderob och se vad som verkligen behövs.. :)



Sv: Det var jättehärligt att träffa lite mammor och bebisar/barn idag, du får hänga på nästa gång! :) Snart börjar babysången här i Boden också, ni måste hänga med nån vecka, eller så går vi på Kulturens Hus :)

2011-08-18 @ 20:59:03
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Louise

Men va fina kläder:) va kul det är när man får hem litte nytt:) tack för din hälsning! Vi får hoppas febern lagt sig imorn... Han sover bra hittils ikväll i alla fall! Kramar!

2011-08-18 @ 22:37:39
URL: http://ivfmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback