Festival

Igår började en festival här i stan. Så efter att Cornelia hade ätit sin middag så satt vi oss i bilen och åkte in till stan. Började med att gå förbi min mormor och lämna av min sovväska och sätta cider på kylning. Sen gick jag, J och dottern på stan. Där fanns det karuseller, god mat och en massa människor. Jag kan säga att Cornelia var i sitt esse ;) Hon tittade, pratade och skrattade när hon såg allt folk.
J vann en boll till gumman som hon satt och höll i vagnen.

Sedan packade J & gumman in sig i bilen och lämnade mig på stan för jag skulle ju ha en helkväll.

Efter några timmar kom en kompis och vi hade en härlig kväll med en massa surr, skratt och cider. Vid 23 tyckte vi att det var dags att gå in på festivalen och då var det redan full fart i öltälten.

I tältet där vi "fastnade" så var det även ett känt band som var. Måste säga att det är ganska patetiskt att se killarna i bandet som är i 40års åldern springa och leta tjejer och sen gå iväg med några 18åringar, vet egentligen inte vem jag tycker är mest patetiska, tjejerna eller killarna?!

Idag på dagen kom min familj in till stan och då har vi varit på festivalen igen, åt god mat och lyssnade på barn som sjöng. Jag tippar på att det blir festival imorgon på dagen också. Ikväll tar vi det bara lugnt här hemma.


Så här nöjd är Cornelia när hon får vara på festival ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

Gud så go, å va stor hon blitt! Fort det går nu tycker ja, men allt blir bara roligare!! Härligt med festival!!



Kramar!

2011-08-06 @ 07:13:54
URL: http://ivfmare.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline

Ja precis det är så man får göra :)

va kul med festival. Cornelia är ju SÅ söt.

2011-08-06 @ 08:40:26
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: www.avlangtantilldig.se

Va roligt med festival! :)

Jag har skickat lösenordet till din mail igen, testa :)

2011-08-06 @ 10:09:42
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Marre

Härligt med helkväll för dig=D



Hon ser sprudlande glad ut sötnosen=) L tycker också det är kul med människor & mycke rörelse=)



Kram!

2011-08-06 @ 15:02:59
URL: http://tilldendagen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback