Zombie...

Inatt har vi haft den sämsta natten på länge, det kan till och med tänkas att det är den sämsta sen Cornelia föddes.
Hon har tjorvat, tjorvat och åter tjorvat. Antalet gånger som hon har vaknat och varit ledsen går inte att räkna.

Hon vaknade vid 23:30 och ville inte somna om, vi testade nästan allt. J började att ge henne välling, men inte ville hon sova fast hon var mätt och fick ligga på pappas bröst.
Sen gick han en promenad med vagnen, inte ens det hjälpte. Då blev det bilen och en timme senare var de hemma igen och då sov gumman.

Men om ni tror att hon har sovit bra efter det så har ni fel. Hon har vaknat, vaknat och åter vaknat.
Halv sju tyckte Cornelia att det var morgon så då var det bara att kliva upp med henne. Idag är en sån dag som jag hade behövt gilla kaffe för det kommer att bli svårt att hålla sig vaken. Tandpetare under ögonen kanske vore nåt... Men jag får ta alla tillfällen att vila då Cornelia sover.

Jag hoppas inte att vi får ytterligare en sån här natt för det sliter verkligen. Man känner sig som en zombie och blir på dåligt humör...


Nu verkar den lilla vara lite trött så då ska jag passa på att klä på henne och gå ut med vagnen i det duggande regnet, det borde väl ha en sövande effekt?!

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Hua sådana nätter är inte roliga alls. Peppa peppa så har vi haft bra nätter nu =)

Kram

2011-08-10 @ 08:29:10
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Luiza

Tack finaste, för den rara komplimangen och välkomnandet hem =).



Hoppas du får vila lite idag...Jag jkan inte ens börja föreställa mig hur trött du måste vara.



Kramar i massor.

Luiza

Postat av: Tea

Hoppas det bara var en engångs grej!

2011-08-10 @ 11:10:40
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Marre

Åh vad drygt för er & för lilla gumman♥ Hon kanske inte mår så bra....lilla L brukar "strula" när det är något på G som förkylning eller tand eller nåt...



Hoppas på bättre natt i natt. Försök som du säger att få vila när hon sover.



Kram!

2011-08-10 @ 11:10:41
URL: http://tilldendagen.blogspot.com/
Postat av: Erika

Utvecklingsfas? Min son är 9 mån och är i ett sånt "språng" nu. Det tjorvas mest varje natt och han är väldigt kinkig o dyl på dagtid.

2011-08-10 @ 20:44:01
Postat av: Linda

men så jobbigt när sömnen tokar sig sådär, hoppas det bara är något tillfälligt och hon sover bra snart igen!

2011-08-10 @ 23:18:32
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback