Året som varit

Jag har funderat fram och tillbaka på om jag skulle skriva en årskrönika eller inte....  

Det här året har jag varit mammaledig med våran efterlängtade dotter. Året som mammaledig har varit helt underbart. Varje litet framsteg som Cornelia har tagit har dokumenterats och berättats om. Vi har känt oss stolta för minsta lilla grej och är det självklart fortfarande. Tänk att våran lilla frysis äntligen är här och redan är 13 månader, wow säger jag bara.
Cornelia har fått en till kusin som bara är 4,5 månad yngre än henne själv.

Men det här året har inte enbart varit glädje, utan vi har även haft mycket sorg. Då hela vårat liv vändes upp och ner i slutet av mars då svärmor blev sjuk. En sjukdom som till sist tyvärr tog hennes liv :-( 
Känns konstigt att sitta här och skriva det. Flera gånger varje vecka så tar jag fram telefonen för att ringa till henne. Det kopplar inte riktigt att hon inte finns längre.

Nästa år hoppas jag blir ett år fyllt med glädje. Ett år som vi kan minnas tillbaka på med just glädje.

Önskar er alla ett riktigt Gott nytt år!






Kommentarer
Postat av: Marre

•°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆

╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★

║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”

║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★

╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♡¥☆

NEW YEAR ☆ 2012!



Kram från oss till er!!!

2011-12-31 @ 17:54:56
URL: http://tilldendagen.blogspot.com
Postat av: Tea

Gott nytt år!

2012-01-01 @ 06:41:52
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Fina, glada Cornelia! Ni har verkligen haft ett tufft år, måtte nu nästa bli bättre!



Sv: Ja, Leos vore skoj, det siktar vi på. Jobbar mån-fre nu veckan som kommer, men börjar 13 nån dag tror jag..Vi får höras om det :)

2012-01-01 @ 10:47:58
Postat av: Anna

Tror helt klart på ett bra 2012, fråga mig inte varför. Bara känns så :)



Så fruktansvärt att förlora någon så nära, det är svårt att föreställa sig och tanken är skrämmande. Hoppas att ni fick många fina minnen tillsammans.



Kram

2012-01-01 @ 18:03:18
URL: http://intenzimo.wordpress.com/
Postat av: Frugan F

Ja vi vinkar gärna av 2011, det är svårt att komma ihåg de fina stunderna när det varit så tufft emellanåt. Jag måste nog bli bättre på att ta till vara på de fina minnenna i huvudet, barnen gör ju enorma framsteg i sina små liv och det är ju fantastiskt att få ta del av det.



Tack för dina inlägg hos mig. Jag svarar för det mesta där. Många kramar och önskar er med ett betydligt bättre 2012!!

2012-01-03 @ 17:24:07
URL: http://trueflink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback