Kalas och rantat på

Måste börja att berätta att vi har haft en underbar natt. Cornelia var riktigt trött igår kväll och somnade redan vid 18:30. Sen har hon sovit till 04-tiden då jag hör henne ligga och prata i sömnen. Men hon var så nöjd så jag gick aldrig in till henne. Sen måste hon ha somnat om för nästa gång hon börjar att prata är vid 6:15. Då tyckte jag att det var dags för en vällingsflaska som hon fick äta i sängen.

Sen hade vi lite bus och lek tills klockan var strax över halv åtta, då blev gumman trött igen och då fick hon somna i spjälsängen och jag i extra sängen i hennes rum. Så sov vi till nio. Då var det bara att kliva upp och göra oss i ordning för dagens äventyr.

Vi började dagen med att åka och hälsa på Hanna & Astrid för att fira lillgumman i efterskott. Förra helgen fyllde hon nämligen 1år men då kunde vi inte åka dit. Tjejerna blev riktigt glada så fort de såg varandra.
De blev en massa bus, lek och god mat/fika där. Tusen tack för allt, Hanna!

Jag & Cornelia hann inte mer än sätta oss i bilen och börja köra innan den lilla somnade. Men så fort bilen körde upp på gården så vaknade hon. Men det gjorde inte så mycket då vi skulle iväg igen, denna gång var det till farfar och faster som äntligen hade kommit hem från sin resa till Thailand. Cornelia var lite avvaktande i början men det gick snabbt över.

Imorgon blir det att åka till farfar och faster igen, för då ska vi ta med oss dem på julmarknad och åka häst och vagn igen.

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och se sista avsnittet av Så mycket bättre!


Kommentarer
Postat av: Louise

Här ses det oxå så mycke bättre! Så jädra bra!! Och det äts även vitpeppar korn för att försöka slippa magsjukan!! Inbillning kanske med det där men provar allt för att slippa det! Kramar!!

2011-12-17 @ 21:10:29
URL: http://ivfmare.blogg.se/
Postat av: avlangtan

Skönt med massa sömn! :)



Visst är det roligt när de får träffa små kompisar, och man själv får fika och babbla av sig lite!



Vi såg med sista avsnittet, undra vad som kommer sändas på lördagarna framöver sedan. Nästa lördag blir det väl något juligt i alla fall :-)

2011-12-17 @ 22:37:03
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Anna

Vilken härlig natt och dag, jag är oftast dum och går upp när jag hör henne leka i sängen.



Trevlig kväll!

2011-12-18 @ 20:40:28
URL: http://intenzimo.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback