Snö

Åh vad jag blev glad när jag vaknade på morgonen och ser att det är vitt på marken! Det har inte kommit så mycket snö, men det är ändå vitt :-)

Nu är det vardag igen och J är och jobbar så jag & Cornelia får roa oss själva. Idag blir det att åka på stor och liten på kyrkis och när vi kommer hem så tror jag att vi ska baka lite pepparkakor. Ska bli kul att se vad den lilla tycker om det, om hon gillar degen lika mycket som sin mamma ;-)

Nu ropar tvättstugan på mig, så det är nog bäst att sätta fart och börja slå på nån maskintvätt... Förstår inte var all smutstvätt kommer ifrån.


Kommentarer
Postat av: Tea

Vill också ha snö!

2011-12-05 @ 12:00:40
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Mamman med den tomma famnen

Vi fick också den första snön inatt. Härligt med vitt på marken.

2011-12-05 @ 15:04:50
URL: http://tomfamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback