Sovmorgon

Vi fick sovmorgon imorse vilket aldrig sker. Cornelia vaknade först vid 6:45 och fick då välling och somnade om till 8:30, wow säger jag bara. J försov sig till och med för att hon sov så länge ;-)
Såna där nätter tar vi gärna fler gånger.

Nu är julklapparna inslagna och sorterade i tre högar. Ena högen ska till J:s familj, den andra ska till min familj och den tredje högen är Cornelias.
I år ska vi börja fira jul hemma hos J:s mormor och morfar, tillsammans med hans pappa och syster.
Sedan är det bara att sätta sig i bilen och åka till mina föräldrar, dit kommer även min syster med familj, min lillebror och mormor.

Så vi kommer att ha fullt upp hela dagen. Nästa år kommer vi nog inte att fira på det här sättet, antingen delar vi upp det på två dagar eller så firar vi jul hemma hos oss. Jag känner mig stressad bara jag tänker på julafton och så ska det väl inte riktigt vara.
Min syrra och henne familj pratar lite om att åka utomlands över nästa jul och nyår, det är inte en sån dålig idé.

Sitter här vid datorn samtidigt som Lotta är på tv, så nu börjar julkänslan att komma lite små smygande.


Kommentarer
Postat av: Blomster

Önskar er en fin jul!

2011-12-22 @ 23:15:48
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Kikar in för att önska er en *God Jul & ett Gott Nytt år!*



KRAMEN

2011-12-23 @ 11:01:21
URL: http://annacondas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback