Fredag

Idag är det lite skönare väder ute, -13 grader står termometern på nu. Jag, Cornelia och hunden har varit ute på en promenad. Lilltjejen sover alltid så bra i vagnen, tyvärr gillar hon inte att fortsätta sova i den när den står stilla, men man kan inte få allt här i världen ;-)

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på mer idag, men nåt skoj ska det väl ändå bli. Är ju fredag och då borde vi ha lite fredagsmys ;-)

Igår kväll beställde jag en tankini, (ni vet en sån där bikini som är som ett linne) från ellos. Måste ju ha nåt att ha på mig när babysimmet börjar. Vill inte skrämma upp de andra föräldrarna med att visa mig i en vanlig bikini ;-)
Det stod att det skulle ta 4-5 dagar så jag hoppas att den hinner komma till på onsdag för iså fall blir det nog badhuset då.

Hoppas att ni får en riktigt härlig fredag, med mycket fredagsmys!

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Jouline är exakt likadan, vi kan ha varit ute och gått i en timma och hon sover gott men så fort vagnen stannar så är den en liten tös som slår upp sina små blå.

Kram

2011-02-13 @ 12:20:00
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback