Bakat

Idag har svärmor/farmor varit här och gossat med Cornelia och jag själv har passat på att baka biskvier till dopet. Har kvar att doppa de i vitchoklad som jag ska färga rosa, men det blir lite senare.

Just nu sover gumman så jag ska passa på att vika lite fler servetter som vi ska ha till dopet.

Imorgon blir det eventuellt en snabb visit till stan då jag behöver köpa ett band till dopklänningen och lite fina små formar som man kan ha till olika bakverk.

Jag märker att bloggen nästan bara handlar om Cornelia just nu, men det är så svårt att skriva om nåt annat då allt som händer i mitt liv kretsar kring henne.
Jag hoppas att ni inte tycker det är allt för tråkigt att läsa...

Kommentarer
Postat av: Anna

GUd va hemskt det där med din grannes hund. Milo blev oxå lite stressad över alla raketer men det var ändå rätt okej.

SÅklart du skriver om Cornelia, förväntar mig inget annat :-)



ps. vi drar förhoppnignsvis igång nästa försök i mitten på januari, jag är nedreglerad och har varit i flera månader nu...



kram

2011-01-02 @ 20:37:22
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Sara, länge sedan jag skrev något nu men har var först någon vecka efter jag slutade jobba jag återkom något sånär till livet. Vad glad jag blir att allting är bra med er alla, inte så konstigt att du skriver mycket om Cornelia - misstänker det är det som kommer fylla både liv och tankar sedan :)



Tiden har gått fort, är nog först nu jag verkligen förstår att det är sant. Det är dagar eller veckor tills det är dags nu, helt otroligt. Ha en fin dag på alla sätt, kram

2011-01-03 @ 12:36:00
URL: http://mijaqi.blogspot.com/
Postat av: www.avlangtantilldig.se



Det är jättekul att läsa om lilla cornelia :)

2011-01-03 @ 21:53:55
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Erica B

Det är ju DIN vardag du skriver om ju och din vardag just nu är Cornelia! Inte konstigt om det blir mycket bebis då. Jag har dålig på att kommentera men läser med stort intresse ändå. Så skriv på du!

2011-01-04 @ 13:51:12
URL: http://flatcoated.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback