Beautiful Blogger Award




Jag har fått en Beautiful Blogger Award från Marre, tack så mycket!

Nu är det lite saker som jag ska svara på, så här kommer det:

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
vanlig mjölk eller grädde           vatten. Koka i 5-10 minuter tills de känns       (Andra mosbokek -En kokbok för hungriga bebisars föräldrar)

Vad var det senaste du såg på tv?
Jims värld

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n som mannen ligger och tittar på, gumman som låter lite i sömen och tvättmaskinen. Mycket ljud på en gång ;-)

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår kväll när vi kom hem plockade jag ut lite saker från bilen

Vad har du på dig?
Ett par jeans och en svart tunnika.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Änglagård tredje gången gillt

Skulle du överväga att flytta utomlands?
På vintern när snön vräker ner som mest och det är riktigt kallt ute så längtar man bort till värmare länder men att flytta utomlands, nej det skulle jag nog inte kunna göra.

Hmm nu kommer det svåraste, att välja ut 7 stycken att ge den här awarden vidare till.

Sju Bloggerskor/Bloggar som får awarden:

Louise                  Från ivf till ett liv
Linda                    Underbar gåva
Anna                    Annacondas
Anna                    Annas underbara
Avlängtan             Avlängtan till dig
Anna                    Spättanjanssons vandring genom livet                  
Cornelia               Mitt hem och min trädgård               


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Tack snälla! :-)



Rolgit att du ville svara på min lilla frågeställning om läggning också!



Kram

2011-01-09 @ 18:36:56
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Tack kära söta du :D

2011-01-09 @ 20:03:37
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack underbara du för awarden, ska fixa till den så snart ja kan på min blogg! Hoppas det går bra med din goding! Sköt om dej sålänge! Kramar Louise

2011-01-09 @ 23:02:47
URL: http://ivfmare.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack tack...ska genast ta tag i detta :)

kram kram

2011-01-10 @ 21:00:23
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu är tulpanerna inhandlade och arrangerade :) kan inte hjälpa det känns lite vår över det, även om det är en stund dit.



Har du några bra tips på saker att göra på övertid? Hade nog aldrig anat att det skulle vara så tufft när man väl väntat i 9 månader, men fy säger jag :(



Du har fått en award av mig, vet att du gjort den men du får den ändå. Har följt dig så länge nu och har känt igen mig så mycket i det du skriver, kommer fortsätta läsa här tills du kastar ut mig ;)



Ha en fin dag med Cornelia, kram

2011-01-11 @ 13:08:20
URL: http://mijaqi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback