Besök hos sjukgymnasten

Gårdagens husvisning, var lite si och så. Bilderna som mäklarna hade lagt upp visade inte husets rätta sida, som var en massa slarvsaker överallt. Vattenledningar som inte satt fast, det var inte helt tätt kring fönstrerna, inga lister, kakel men ingen golvvärm, ja listan kan göras lång. Men vi får se om de får nåt bud på huset, för vi skulle kunna tänka oss att ge ett skambud för att sen fixa upp huset för det är potential.

Just nu ligger min lilla gumma och halvsover i sin vagn, hennes pappa sover i sovrummet och jag passar på att sitta vid datorn en liten stund.

Idag ska jag till sjukgymnasten som jag gick till under graviditeten för att kontrollera mina fogar. Om man har haft fogbesvär under graviditeten så tyckte hon att man ska göra en kontroll 2 månader efter förlossningen. Så då får vi se om jag får en ok stämpel ;)

Annars så händer det inte så mycket idag. Har kommit rätt så mycket snö här under natten så barnvagnspromenaden får vänta lite tills de har hunnit skotta vägarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback