Bio

Igår var jag & mannen på bio. Vi såg Änglagård, medans gumman fick vara hos farmor och farfar. Jag kände mig som en dålig mamma när vi lämnade henne. När vi kom fram till stan så fick J ringa och kolla läget och självklart gick allt bara bra, inte för att jag trodde nåt annat.
Första gångerna som man har barnvakt är nog jobbigast. Nu står mormor/morfar och moster på kö för att få passa lilltjejen.

Idag har det varit så kallt ute (-26 grader) så vi har hållt oss inne. Jag har städat lite här hemma och J har gjort jätte goda rosa tryfflar som vi ska ha till dopet. Jag har inte riktigt tålamodet att göra såna som är i så många olika steg, men det är tur att man är bra på olika saker. Här finns i alla fall receptet på dem om ni är sugna på att göra såna.  



Imorgon ska jag & Cornelia till mormor och fortsätta att ordna lite saker till dopet. Var igår och köpte ett band som ska sättas fast på dopklänningen. Cornelia ska döpas i samma klänningen som jag hade när jag döptes.
Jag ska även baka en långpannekaka imorgon och vika lite fler servetter.

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Tack!



Å, visst är det svårt att lämna bort sina små. om så bara för nån timma!

Änglagård 3 skulle jag också vilja se! Men väntar nog till den kommer på dvd. Var den bra?

2011-01-04 @ 22:13:25
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Ida- Mamma till Jouline♥♥♥

Mysigt med dop planer.

2011-01-06 @ 00:08:03
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback