Efterkontroll

Nu behöver jag inte dreggla nå´ mer, var nämligen och köpte den fina klänningen från Lindex som jag skrev om igår. Jag köpte en i storlek 68 då hon mer och mer går över till den storleken. Kollade på en 74:a också men den var så himla stor så det känns så långt borta. Vill ju börja använda klänningen redan nu!

Idag har jag varit till mödravårdcentralen för efterkontrollen. Först pratade vi lite om hur livet är nu och så, sen kollade vi igenom förlossningsjournalen. Barnmorskan försökte skriva ut min förlossningsjournal men det bara tjorvade så jag får ringa och beställa kopior av den om jag vill ha den. 
Blodtrycket, blodsockret och blodvärdet kollades och allt var bara bra. Sen var det dags för själva efterkontrollen av mitt underrede och även där fick jag godkännt. Jag hade läkt ihop bra, men när hon skulle kolla mina knipmuskler så sa hon att jag gjorde rätt när jag knep men att jag gärna fick träna upp de lite mer, så nu är det knipövningar som gäller ;-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback