Fredagsmys

Den här helgen kommer jag & Cornelia att tillbringa hemma själva då J ska iväg och köra skoter. Blir första gången vi sover hemma själva och bara är vi. Men det ska nog gå bra, eventuellt kommer farmor (Cornelias) och sover över här med oss imorgon.
Då får jag lite avlastning och hon får mysa på med gumman, helt perfekt alltså!

Om ett tag ska jag & gumman åka iväg till mina föräldrar där vi ska äta lite mat. Efter det får mormor & morfar passa lillan & hennes kusin för då ska jag & min syster åka och shoppa lite grann.

Sen ikväll blir det väl lite fredagsmys här hemma, har laddat upp med lite godis och en dricka.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Första februari börjar jag att jobba 18-08 med sovande jour då kan jag gå ner och ta ut två mamma dagar/vecka beroende på om jag tar ett eller två pass i veckan, hur bra som helst att kunna spara och ändå ha hela dagarna med Embla.

2011-01-21 @ 15:41:57
URL: http://kronsten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback