Myggfritt

Igår var det inte riktigt Cornelias dag. På hela dagen sov hon sammanlagt 2 timmar, vilket är alldeles för lite så på kvällen var hon riktigt övertrött men att få henne att somna var inte det lättaste.
Så det fick bli en tidig kväll för mig också, så vi la oss strax efter 21 och med mig brevid sig i sängen så somnade hon. Sen har hon sovit riktigt bra inatt.
Idag hoppas jag att hon ska kunna sova lite mer, så att hon inte blir så där övertrött igen.

Här har kylan kommit tillbaka, kollade nyss på termometern och då visade den -29,7 grader, så det är garanterat myggfritt. Vi håller oss inne idag, förutom ikväll då vi ska åka och hälsa på min syrra och hennes familj.

I reklamen förra veckan var sverige häftet med och på baksidan hade fujidirekt att man fick framkalla 100 bilder gratis och bara betala för frakten så det ska jag roa mig med idag. Alltså att lägga upp en beställning.
Vill ni gissa vem jag ska framkalla bilder på ;-)




Kommentarer
Postat av: Marre

Brrr vad kallt ni har det!



Sötaste lilla tjejen! Hon ser så gosigt go ut man får lust att krama henne=P

Sötnosen=P



2011-01-15 @ 10:57:13
URL: http://tilldendagen.blogspot.com
Postat av: Anna

Oj vad kallt :o



Hoppas din huvudvärk gått över och att dagen varit bra, hon är ju så otroligt söt Cornelia. Sitter här och smälter :)



Kram

2011-01-15 @ 16:55:00
URL: http://mijaqi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback