Mys

Det känns som att jag lever ett lyxigt hemma fru liv just nu.
Idag åkte jag & Cornelia in till stan där vi mötte upp mormor. Självklart köpte mormor lite kläder till gumman, hon har sån tur att ha såna snälla släktingar.
Min mamma brukar säga att hon inte kan sticka och göra fina saker, men däremot så har hon ett kontokort som hon gärna använder till sina barnbarn. Min systerson upptäckte det tidigt kan jag säga ;-)

Även jag handlade i stan, till mig blev det ett par nya jeans och så blev det lite smått till gumman. Det är helt omöjligt att åka in till stan utan att köpa nåt till henne.
Har ni andra samma "problem"?

Nu ikväll har vi varit på middag hos farmor och farfar, så underbart att äta borta. För det första slipper man laga maten, man slipper även disken och om gumman är lite grinig under middagen så finns det så många famnar som mer än gärna äter kall mat senare bara för att få mysa lite istället.

Imorgon ska vi (jag, J, Cornelia, farmor och farfar) äta middag hos mormor och morfar. Då blir det ännu fler som vi hålla och mysa. Undra om man själv får ha henne nåt då ♥

Jag & gubben har sagt att vi är så himla glada att vi har så många i vår närhet som älskar Cornelia. Hon kommer att växa upp med en riktigt stor familj som gör allt för henne!


Kommentarer
Postat av: www.avlangtantilldig.se



Jag har verkligen samma shoppingproblem. ;-) Men man har ju längtat efter att få handla så smått!!

Ja visst är mössorna söta!

Hovland stod det på paketet med halsbandet så googla det. :-)

2011-01-08 @ 11:02:10
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: em

Jag är helt omöjlig! Köper nått till lillan så fort jag går in i en butik. Inte så bra alltid.

2011-01-11 @ 16:35:10
URL: http://inspirerat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback