Tandläkarbesök

God morgon!

Här är vi uppe och myser på. Gumman sitter i sin babysitter och "pratar", i kaminen brinner en brasa och framför den ligger både katten och hunden, så det är inte annat än mysigt här hemma så här på morgonkvisten.

På dagens agenda står det tandläkarbesök för mig, inte det roligaste då jag hade ett hål som ska lagas idag. Efter det blir det köttsoppsmiddag hos mina föräldrar. Borde ju vara en bra måltid att äta när man är bedövad i munnen.

Annars så händer det inte så mycket. Vad ska ni göra idag då?

Förresten igår när jag skrev om Willys erbjudande på blöjor glömde jag att skriva att erbjudandet gäller hela den här veckan och enda kravet är att man handlar andra varor för 200 kr och man får bara köpa 3 blöjförpackningar per hushåll. Men jag funderar på att åka en sväng till och handla för blöjor behövs alltid ;-)

Här kommer en bild på våran älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Torparfru

Såååå sööööööt

2011-01-19 @ 12:04:55
URL: http://torparfru.blogspot.com/
Postat av: Blomster

Vad mysigt ni har och vilken fin bild på Cornelia! Hoppas det gick bra med tandlagningen. Jag lovade mig själv och sambon att jag skulle gå dit när Wilma var på utsidan. Jag får nog ta tag i det. Det var alldeles för länge sedan jag checkade tänderna. Mer än 10 år sedan skäms Nåja jag har aldrig haft problem med tänderna och skulle det ha varit något hade jag säkert märkt det, men en koll vore nog bra ändå.

2011-01-19 @ 15:47:58
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

Vi passade också på att köpa på oss blöjor igår.

2011-01-19 @ 16:23:51
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback