Barnsäkra altanen

Inatt är vi barnfri, våran dotter ska sova över hos sin mormor och morfar, jag & J ska bara ha det lugnt och skönt, eller nä inte riktigt...

Vi har nyss varit och köpt hem en massa virke för nu måste vi barnsäkra våran altan. Tidigare har vi haft rep istället för altan"staket" eller vad man nu kallar det för, men nu då den lilla har börjat att krypa omkring så fungerar inte det här. Så oavsett hur mycket vi gillar det vi har nu så måste det göras om.
Så det är mitt och J:s jobb ikväll/imorgon. Jag hoppas att allt kommer att flyta på bra.

Nu undrar ni kanske varför jag sitter här vid datorn då vi ska jobba, men J har åkt iväg och lämnat igen släpet som vi lånade när vi hämtade virke så jag väntar bara på att han ska komma hem så vi kan börja jobba. Arbetskläderna är redan på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback