Fest

Igår hade vi en jättetrevlig 50års fest. Maten var god och människorna var på riktigt festhumör. Det bjöds på gitarrspel, sång och dans.... Så kvällen kan sammanfattas med mycket lyckad.
Jag & syrran hade hand om att ta fram maten, städa bort den osv. Så medans vi plockade fram buffén så hade vi ordnat en annorlunda tipspromenad som gästerna tyckte var svår.

Sen när det var dags för oss att plocka bort maten så kom dagens andra lek som var två A4 papper med en massa kändisar på. Sen var det dags för lagen att skriva in vilka kändisarna var. Det var en salig blandning på kändisar, allt från Mrs Obama till norrbttningar.

Idag är jag trött och lite sliten, det var riktigt längesedan jag drack så därför mår jag som jag mår idag. Men lika glad för det är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback