Fin främmande

Idag gjorde jag och min lilla familj stan, på jakt efter nån snygg tunnika/top till mig. Var på en massa olika affärer, tror ni att jag hittade nån jag gillade. Nej inte det, men jag fick med mig ett linne hem i alla fall. Så det var ju bättre än inget alls.

Annars har vi haft stockholsfrämmande idag, alltid lika roligt då vi inte ses så ofta. Förra gången vi sågs var förra sommaren då jag gick med magen i vädret, idag fick de träffa vårat mirakel.
Även mina föräldrar var med dem hem till oss, men de träffar vi så ofta ;)

Nu har de nyss åkt hem så jag passade på att sätta mig vid datorn ett tag innan det är dags att göra de sista förberedelserna inför morgondagens kalas/fest. Det ska packas till Cornelia då hon ska sova borta, kläder ska stryckas och lekar ska förberedas färdigt. Så nu vet ni hur jag spenderar resten av kvällen, det är ju tur att jag är kvinna så att jag kan göra flera saker samtidigt ;)

Förresten måste visa en bild på två olika gurkor som vi har skördat från samma gurkplanta.


Båda smakade gurka men den gula hade tjockare skal...

Kommentarer
Postat av: www.avlangtantilldig.se

Ja va svårt det är att hitta saker till sig själv! alldeles tvärtom att hitta saker till våra små tjejer! :)

2011-07-23 @ 20:06:38
URL: http://avlangtantilldig.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback